Masa dekat Angel’s Billabong nampak ada dalam 3,4 orang pekerja yang sedang membuat tangga-tangga untuk memudahkan pengunjung turun dari tempat parking ke kawasan chantek untuk ambil gambo di Angel Billabong tuh. Ada dua orang pakcik tuh den rasa umoq dia dah 70+++ tahun tapi masih gagah buat kerja berat k.

Di sini kita boleh berehat sambil menikmati pemandangan laut yang cantik dan ombak menghempas batuan serta mengambil gambar dengan jayanya.
Macam sedang buat tangga. Tak pasti kalau dah siap tangganya boleh turun ke bawah ke sebab ombak dan arus kuat gila kat sini
Jalan menuju ke sini. Macam mana la kan den tak sakit jantung naik sapeda motor mengharungi jalan sebegini.
Pura yang terdapat dekat tempat meletak kenderaan



2 Comments

  1. Tengahh baca semua pasal Bali haha nak pergi Ogos nanti, nak stay dua malam dekat Lembongan, satu hari nak explore Penida, tak boleh nak cover semua sebab masa terhad huhu best baca blog sangat detail, tapi murahnya tiket bot, ingat dalam 100 lebih, kalau book through hotel murah la kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry baru perasan komennya. Satu hari memang tak cukup nak cover Penida sebab pulaunya besar. Tiket bot memang better book through hotel untuk make sure tiket tuh direservekan untuk kita. Kalau walk in beli tiket bot takut beratur panjang dan tiket habis. Have fun k.

      Delete