Inspiring people, great gathering, yummy food and nice place. Alhamdulillah.

Isnin lepas, den dan kiddos berpeluang joint event Bloomingwithilly 4.0 dengan tema raya.

Den kenal Illy dan kawan-kawan bloggers yang hebat masa joint Bloomingwithilly 3.0 pada April lepas. 

Udah tema raya, makanya sharing session adalah forgiveness. Sesuai sangat dengan tema raya kan. Illy cerita pasal kisah monyet yang tak nak melepaskan pisang di dalam perangkap yang menyebabkan monyet tuh frust, marah, etc. So kisah tuh adalah reality dalam hidup kita. 
Sharing session
Silent forgiveness is still forgiveness and sometimes it’s the best forgiveness.
Segah-segah perut oiiii makan semua food yang sedap-sedap oleh Upper House Bangsar KL. Siap ada dessert presentation lagi. Desserts nya memang pelbagai dan semua pun sedap.
Upper House Bangsar KL ni sediakan space yang cozy untuk gathering. Yang paling best untuk omak yang ada anak-anak macam den nih ha adalah ruang untuk budak-budak bermain.
Makanya senang la hati den makan macam-macam sebab budak-budak sakan dok bermain dengan kawan-kawan baru.
Den makan sorang ni huhuhuhuu
Makan plak sambil bercerita dengan kawan-kawan baru dan kawan-kawan yang dah kenal masa Bloomingwithilly 3.0, makanya memang terlupa la kira berapa banyak kalori dah dimakan dengan jayanya hehehehehhee.
Coklat di dalam coklat gitu
Den siap terjejak kasih dengan junior zaman mrsm dulu (zaman 25 tahun lepas). In sya Allah next time boleh hang out lagi.

Terima kasih pada Guardian Malaysia sebab bagi goodies.
Terima kasih Illy sebab bersusah payah buat sendiri body scrub untuk kitaorang semua dan bagi kiddos duit raya.

Disebabkan terkalut dengan budak-budak makanya tak tersempat langsung nak bergambar dengan siapa-siapa pun termasuklah tuan tanah kedaung yang bersusah payah menganjurkan event ni. In sya Allah next time den cuba ambil gambar dengan kawan-kawan yang datang.

Seronok joint program Bloomingwithilly ni sebab dapat kenal kawan baru dan bertukar-tukar cerita, sesuai benar dengan motto atau visi Illy adalah nak sebarkan lebih banyak harapan, kasih sayang dan kebahagiaan.

Korang boleh baca cerita Illy di blognya https://www.illyariffin.com/

atau follow Illy di Instagramnya https://www.instagram.com/illyariffin/

Terima kasih Illy sudi invite ksarie ke program Bloomingwithilly 4.0 ni. 

Looking forward to Bloomingwithilly 5.0. 

In sya Allah ada rezeki kita jumpa lagi.

2 Comments

  1. Salam Ksarie, terima kasih banyak sudi datang luangkan masa datang. Seronok dapat jumpa akak lagi, harap sudi join lagi next round please :) illy pun tak sempat nak mabik gambar sangat haritu.. ni nak tulis blog nanti pinjam sikit gambar akak ambik ni boleh? illy janji credit kembali ke blog ksarie. Terima kasih sekali lagi sebab hadir dan memeriahkan suasana.. teramat hargai hugs!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam dear sweet Illy. In sya Allah ada rezeki memang nak joint lagi next round. Boleh je ambil gambar dari blog ksarie ni ha. No problemo yar. Thanks tau sebab sudi invite ksarie dan kiddos. Happy sangat dapat joint your event. Take care k

      Delete