Den dah cerita pasal hala tuju terkini MCIS Insurance Berhad dengan perlantikan CEO baru beserta pelbagai strategi termasuk bekerjasama dengan Ram dan Aanantha dari Raaga bagi visi People Helping People pada entry yang lepas di SINI.
Sure korang nak tau apa yang MCIS Insurance Berhad boleh offer kat korang kan?
Secara ringkasnya MCIS Insurance Berhad adalah syarikat yang memberikan perkhidmatan keperluan life insurance, simpanan dan persaraan. Tuh secara sempoinya la ye. Kalau nak maklumat terperinci, nanti den sharekan kat bawah link yang korang boleh layari untuk dapatkan maklumat lanjut k.
So siapa je yang sesuai yang nak mendapatkan perkhidmatan MCIS Insurance Berhad ni?
Semua rakyat Malaysia k bergantung kepada kehendak kita nak macam mana k.
Kalau korang masih tercari-cari instrument pelaburan, perlindungan atau rancangan persaraan (even though korang keje gomen dan ada pencen), korang boleh tengok pakej yang MCIS Insurance Berhad tawarkan yang boleh disesuaikan dengan kehendak dan bajet korang k.
Bak kata pepatah don’t put all eggs in one basket gitu kan?
Korang boleh dapatkan maklumat detail pasal apa-apa pelan yang korang berhajat di:
Website: www.mcis.my
Telefon: 03-76523388
Nak ambil gambar dengan MCIS Insurance CEO dah den tersegan. Makanya kita bergambar dengan the radio influencers ye. Semasa event meet and greet the new MCIS Insurance new CEO tadi.

2 Comments

  1. takaful kena ambik sbg perlindungan hari tua, masa sakit ataupun slps kita meninggal nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tuh Abam Kie. Bak kata CEO baru MCIS Insurance masa press conference hari tuh "to sustain the family after we die"

      Delete