Zaman sekarang ni ada pelbagai jenis skin care atau produk penjagaan kulit di pasaran kan? So kita kena cari skin care product yang bersesuaian dengan jenis kulit kita dan bahan-bahan yang tidak meragukan.
Sejak dah masuk umur 40 tahun ni, den cuba la juga sikit-sikit produk penjagaan kulit supaya kulit takde la cepat sangat berkedut, tidak terlalu kering, etc. Dah umur 40 ni memang confirm la kedut makin ketara, liang pori kulit muka terbesar, etc.
Nak tak nak kena juga cuba cari produk skin care yang bersesuaian dengan jenis kulit kita dan yang paling penting yang tidak merabakkan poket.
Den berpeluang menggunakan produk daripada Murad iaitu City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ yang merupakan produk revolusi ultra-light 100% mineral broad spectrum PA++++ dan SPF 50 sunscreen ni.
Kelebihan City Skin Age Defense SPF 50 PA++++
Sure korang nak tau apa bestnya City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ ni kan?
City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ memberikan perlindungan kepada kulit dengan menggunakan Environmental Protection Technology yang mana ianya melindungi kulit daripada 5 penyebab utama kerosakan yang mempercepatkan tanda-tanda penuaan seperti:
·      cahaya biru daripada peralatan (blue light from devices);
·      pencemaran;
·      radiasi infrared;
·      UVA; dan
·      UVB
City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ juga melindungi kulit daripada:
·        96% pencemaran*
·        89% of blue light from devices**
·        52% radiasi infrared *
Kulit Jenis Apa Yang Sesuai Guna Murad City Skin Age Defense SPF 50 PA++++
Murad City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ boleh dipakai untuk semua ton kulit dan meresap dengan cepat ke dalam kulit tanpa ada lebihan seperti sunscreens mineral yang lain.
Murad City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ memberikan hasil luminous, pearlized finish yang boleh dipakai sebelum make up atau dipakai begitu sahaja. Untuk den yang jarang make up ni, memang den pakai macam tuh je.
A soft peach tint membantu memperbaiki warna kulit yang seterusnya dengan cepatnya akan menyerlahkan seri muka termasuklah ton kulit muka.
Vitamin C membantu mencerahkan kulit, termasuklah ton, dan memperbaiki kerosakan akibat cahaya matahari.
Ujian klinikal yang membuktikan produk ini adalah selamat untuk kulit sensitif. Produk ni selamat digunakan di sekitar mata.
Cara Guna City Skin Age Defense SPF 50 PA++++
Senang sangat nak pakai City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ ni.
Gongcang sekata sebelum sapukan City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ di muka, leher dan dada.  
Untuk kesan yang lebih ketara, pakai City Skin Age Defense SPF 50 PA++++ selepas memakai pelembap untuk perlindungan sepenuhnya.
Kalau nak tau info lanjut pasal produk ni dan nak membelinya, boleh tengok kat sini ye age-defense-broad-spectrum-spf-50-pa
For more info tentang pelbagai produk skin care oleh Murad, boleh check out website, IG dan FB nya ye.

0 Comments