Tiba-tiba je dah masuk bulan Mac. Disebabkan Februari memang bulan paling pendek dalam 12 bulan yang dok ada, memang la tak terperasan sangat masa berlalu.

March will always be special and merry for me and my small family because 3 of us will celebrate our birthday this month hehehehheehehe.

Buong turns 41st on the first day of March which is today.

Next week, anak kontot den, si A will be 5 years old on the 6th March.

In sya Allah I will be 41st this coming 25th March.

Si F selalu je merajuk kenapa dia tak sambut birthday bulan Mac sekali. Dia selalu tanya “kenapa birthday abang tak sama dengan mama dan papa?”. Sedih je budak seorang tuh. So adakah den kena pregnant lagi untuk dapatkan si F konco yang birthday nya jatuh pada Julai juga? Opppssss hheeehehhee.

Untuk den dan buong takde nak celebrate apa pun coz we are like that. Paling kuat pi makan sedap je la.

Untuk birthday si A next week ni pun (yang tinggal 4 hari je ni), den takde buat apa lagi pun. Setakat ni den dah tempah kek dan bihun goreng je. Goodies ape semua tak cari lagi. Takde celebrate apa sangat pun cuma dia nak potong kek dengan budak-budak tadika dia tuh. Den layankan je la apa yang mampu.

In sya Allah next week juga, kalau tiada aral melintang, den akan dapat early birthday present.

Tadi masa den pergi Pesta Buku Selangor pun dah dapat early birthday present iaitu buku yang den dok tunggu-tunggu nak beli tak sangka telah diterbitkan.

Mac nih juga menyaksikan perubahan di dalam unit kecil den di ofis. 2 orang konco-konco den telah dipindahkan ke unit baru. Akan ada seorang pengganti yang entah bila la nak masuk keje tuh huhuhuhuhuhu.

So daripada a team of  7, we will be a team of 6 je.

Dah namanya keroje dengan orang kan, kita menurut perintah je la ye.

Will try to update later yar.

Till then, have a merry March everybody.

0 Comments