Wordless Wednesday 34/2026

 

Pemandangan di satu pagi dari ofis den

Masa menapak balik dari kedai ternampak pokok jambu meriah berbuah. Tanya dekat tuan rumah boleh ke nak minta sedikit. Katanya ambil je la. Yeay dapat buah jambu
Setelah hampir 15 tahun duduk di sini baru tau ada kewujudan laluan pejalan kaki ini. Kalau tidak udah lama den briskwalk di sini dan bisa mendapat badan seperti Gigi Hadid😅
First time tengok cili Palermo ni. Besaq nak mati. Lebih panjang daripada tapak tangan den.
Bila berjimbaan kita makan aje apa yang teringin begitu konsepnya😅Makanan Jepun kali ini
Kembali berusaha😅
Ada member cakap oats hanya sesuai sebagai makanan haiwan ruminan. Ramai terpedaya dengan mitos barat kata oats baik untuk kesihatan. Tapi disebabkan den sudah beli sepeket rolled oats. Makanya marilah kita makan sampai habis begitu.
Konco yang selalu sabotaj rancangan eat clean den letak pada status whatsapp nya yang dia masak bihun goreng untuk breakfast. Den whatsapp dia "nak la semangkuk". 1 jam kengdian dia sampai bawah ofis den dan hantar bihun goreng sedap + sambal nyet bilis KA untuk den rasa. 


0 comments