Seumpama tajuk lagu yang duet antara Bryan Adams dan Barbara Streisand plak I Finally Found Someone.

Last week den ada ceite pasal food tersedap untuk tekak den yang den pernah makan especially masa den sekolah rendah dulu yang dah tak ditemukan sampai sekarangg.

Tadi opis den (tingkat yang den keje) buat jamuan post-raya. Dalam banyak-banyak food yang dibawa oleh staff di tingkat tuh, ada satu jenis makanan yang begitu menggoda mata den. Cucoq udang. Nampak rupa dah macam versi cucoq udang yang den suka makan masa sekolah rendah dulu. Bila makan….hmmmm…..sedapnya…90% ada rasa macam cucoq udang zaman sekolah tuh. Serious sedap k cuma lagi 10% rasa yang terkurang tuh tatau kat mana but still I am super happy enough sebab tak sangka kot ada rezeki terjumpa lagi dengan cucoq udang favourite den.

Bila den siasat rupa-rupanya cucoq udang tuh opismate den yang buat dan dia memang buka untuk tempahan. So in sya Allah at any time den terindu nak makan cucoq udang tuh den bley la order je kat opismate tuh.

#1 Dah sakan makan cucoq udang sedap tuh, terlupa la plak nak snap gambo cucoq udang tuh.

#2 Udah la Syawal kan sebulan, lepas raya pun ada post raya punya jamuan plak. Macam mana la tak obesity dan kolesterol tinggi kan?

Den dan makanan memang berpisah tiada. Jumpa cucoq udang sedap pun dah bley buat hati den gumbira heheeehhehee.

Baru den terperasan yang semua food yang den suka semua lauk biasa-biasa je yek. Yang up skit pun sotong goreng tepung la ye. Camtuh la tekak orang kampong dan old skool cam den nih ha.
gambo dari google. camnih la lebih kurang rupa cucoq udang idaman hati

0 Comments