Sejak-sejak telah banyak kali Dr pesan kena mula bersenam ni, nak tak nak den cuba juga paksa diri bersenam. Dalam dua tiga senaman yang den cuba, den paling jatuh cinta dengan zumba sebab lagu-lagu yang catchy (den dan muzik berpisah tiada hehehehehehe). Tapi kalau tak tersempat ke zumba, den cuba kayuh alat senaman basikal yang memang dah beli lama tapi tak digunakan pun huhuhuhuhu.


Kalau bersenam tak kisah la indoor ke outdoor ke, baju yang den pakai mestilah selesa. Itu kriteria utama. Selesa dan tidak merimaskan. Yang kedua, in order me trying to be a better muslimah, baju bersenam haruslah tidak terlalu menonjolkan bentuk badan. Lepas tuh jangan la mahal sangat sebab baju nak bersenam je kot kan.

Den jumpa kualiti selesa + harga mampu milik + sopan pada BOXY Microfiber Round Neck Long Sleeves Plain T-Shirt
Sebelum pergi kelas zumba kita stretching dulu di luar rumah hehehehheheeh
BOXY Microfiber Round Neck Long Sleeves Plain T-Shirt

Jarang sangat jumpa t-shirt microfiber lengan panjang dan cutting yang sopan.

Jadinya bila dah jumpa t-shirt microfiber lengan panjang yang ada 10 pilihan warna tuh, den memang teruja sangat. Den pilih warna Turquoise Blue.
Den kongsikan 3 warna lain yang den berangan nak beli nanti hehehehehe.

Korang boleh tengok 6 warna bagi BOXY Microfiber Round Neck Long Sleeves Plain T-Shirt di https://www.boxy.my/microfiber-long-sleeves

Material microfiber yang tak panas dan menyerap peluh ni tambah menarik dengan leher bulat. Penting ye leher bulat t-shirt ni sebab bila bersenam, kita memang nak rasa paling selesa lagi-lagi untuk orang yang bertudung macam den nih ha. Rimas sungguh kalau pakai t-shirt berkolar.
Saiz ada dari XS sehingga 3XL. Pilih saja yang berpadanan dengan diri ye.
Harga Mampu Milik

Harga asal BOXY Microfiber Round Neck Long Sleeves Plain T-Shirt adalah RM27 sehelai tetapi dengan harga diskaun sekarang, sehelai t-shirt jadi RM14.90. Berbaloi kan.

Kalau ikut hati nak beli semua warna yang ada pada harga macam ni hehehehehehe.

Kupon Diskaun 

Korang boleh dapat lebih diskaun apabila membeli secara atas talian di website BOXY T-Shirts.

Pembelian RM20 ke atas, akan dapat diskaun RM1, RM100 akan dapat diskaun RM5 dan seterusnya. Temanya adalah lagi banyak korang beli, lagi banyak diskaun korang boleh dapat gitu. Cumanya pastikan korang masukkan kod kupon semasa hendak buat pesanan tuh ye. 

Jadinya moh kita beli secara berjemaah ye. 

Penghantaran Pantas

Penghantaran T-Shirts yang dibeli adalah dalam tempoh sehari selepas pesanan dibuat jadinya tak perlu kita nak tunggu lama nak cuba pakai tshirt tuh untuk bersenam.

Sebarang pertanyaan tentang perkhidmatan penghantaran, polisi pemulangan, etc korang boleh berhubung terus dengan khidmat pelanggan yang telah disediakan. 

Produk Lain dari BOXY T-Shirts

Selain BOXY Microfiber Round Neck Long Sleeves Plain T-Shirt, ada juga Microfiber Short Sleeves, Microfiber Youth Series, Pro-Series Microfiber serta Cotton Shirts dan Polo Shirts.

Korang boleh dapatkan maklumat lanjut tentang setiap produk BOXY T-Shirts di https://www.boxy.my

1 Comments

  1. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    ReplyDelete