Kalau korang biasa berjalan-jalan di KL Traders Square, sure korang akan terpana seketika macam den sebab bangunan dia bagi den sekeluarga adalah dalam kategori elit dengan pelbagai kedai.

Jadinya memang tak sangka di kawasan ini terdapat restoran yang menyajikan makanan yang sedap pada harga sangat mampu milik. Ini kita cerita harga versi Lembah Klang k. Kalau korang cerita harga versi Kodiang ke Tumpat ke memang hendak kena luku ye.

Restoran Kampung Station

Restoran Kampung Station yang terletak di Blok A, KL Traders Square dan mula beroperasi pada September 2019 sememangnya menyajikan pelbagai lauk pauk untuk makanan tengahari dan masakan lain tetapi den nak cerita pasal menu set Ayam Geprek yang merupakan antara menu di restoran ini.
Set Ayam Geprek ini bukan sahaja ada rasa dan mengenyangkan tetapi harganya in sya Allah mampu milik.

Komposisi Hidangan Set Ayam Geprek

Satu set hidangan Ayam Geprek sudah pastinya mempunyai ayam geprek, sambal, tempe, sayur (salad, kobis dan timun), sup dan nasi putih.

Hidangan ¼ Ayam Geprek yang digoreng garing secukup rasa bukan sahaja sedap untuk kita ratah tapi memang akan menyebabkan kita rasa macam tak habis nak makan sebab banyak isinya. 
Kacang almond adalah bahan yang memberikan extra kick kepada sambal yang boleh tahan pedas ni hehehehehe. Tapi sambal kalau tak pedas macam tak kena pula kan? Rasa pedas sambal ini pada den just nice, sebab tuh den boleh habiskan satu bekas sambal yang dihidangkan di dalam set Ayam Geprek ni tapi si buong tak tahan kepedasan sambal ini. 
Minyak bukan sebarang minyak. Minyak dari kacang almond ye
Tempe digoreng garing dan sayur segar (salad, kobis dan timun) dan sup menjadi pelengkap set Ayam Geprek ini.
Nasi yang dihidangkan bersama set Ayam Geprek nampak macam nasi biasa tapi kepadatannya tuh macam terlebih sedikit. Den makan separuh nasi tuh pun dah kenyang.
Harga

Agak-agaknya berapa harga bagi set Ayam Geprek ini yang in sya Allah memang korang akan kenyang sungguh kalau korang mampu habiskan semua makanan yang ada dalam 1 set ini?

Bukan RM10 ye tapi RM7.90 merupakan harga bagi satu set Ayam Geprek.
Bersama owner Kampung Station
Harga macam ini tapi dapat hidangan yang sedap dengan kuantiti mantap macam ini memang sangat berbaloi-baloi.

Harga mampu milik + kuantiti banyak + rasa sedap = kenyang tanpa perlu merabakkan poket. Awesome kan?

Jadinya kalau korang ke KL Traders Square, jangan lupa singgah di Restoran Kampung Station untuk mencuba set Ayam Geprek ini ye. In sya Allah terbaikkkkk.
Blok A ini berada di bahagian dalam (bukan sebelah jalan utama). Kalau korang jumpa myNews, in sya Allah korang akan jumpa Restoran Kampung Station ini sebab dia berada sebaris (selang sebuah kedai) dari kedai myNews ye.

Restoran Kampung Station,

A-G-41, Blok A, KL Traders Square, Jalan Gombak Setapak (Waze je KL Traders Square)

Waktu Operasi: 9 pagi - 11 malam
  
Waktu Operasi Ayam Geprek: 5.30 petang - 11 malam

5 Comments

  1. lama sangat da tak meronda area2 sana. sejak habis belajar..
    memang tak adalah kesana. sesat pun dulu kalo p rumah kawan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KL ni kalau takde urusan memang malas nak masuk kan sebab tak larat nak mengadap jam

      Delete
  2. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melacca
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  3. Nama saya Asep Darjat. Mesej ini disampaikan kepada semua warga Indonesia. Biarkanlah pinjaman dari induk kami.
    Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah kerana kebaikan yang anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapat pinjaman sebanyak RM75,000.00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya terima telefon saya pada pagi ini amaran dari bank saya CIMB yang mengesahkan bahawa saya memperoleh pinjaman dalam akaun saya dengan jayanya.
    Saya mengucapkan terima kasih kepada wanita Puan Deborah kerana saya berpegang kepada kepercayaan saya dan dengan rahmat Allah, saya telah berjaya mendapatkan pinjaman saya.
    Terima kasih banyak - banyak.
    Saya juga akan memaklumkan kepada kawan-kawan dan orang tersayang yang memerlukan pinjaman. Terima kasih banyak Deborah, saya berdoa agar Allah menyertai kamu.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    e-mel: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    ReplyDelete
  4. Data pribadi
    negara Indonesia
    Nama: Arif Hidayat
    Alamat: Jl.ds.lamangkona tawaeli
    Sudah dua tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp30 juta dari AVANT Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. AVANT Loan telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Deborah bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya menyerahkan tambahan Rp250 juta setelah melalui proses hukum saya. pinjaman disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam di rekening bank BCA saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Bu Deborah dan tim manajemen pinjaman terbatas Avant telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA dan INDONESIA, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Avant Loans Limited hari ini dan selalu
    e_mail: [avantloanson@gmail.com]

    WhatsApp: +6281334785906

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete