Alhamdulillah……

Pejam celik pejam celik dah 16 tahun den bertugas kat jabatan nih on 1 June 2017.

The good news yang diketahui pada 1 Jun adalah Pengarah baru akan melapor diri pada 2 Jun 2017. Finally after two years…..rezeki berkat Ramadhan al Mubarak nih….akhirnya dapat jugak Pengarah di kala hampir semua orang dah berputus asa & pasrah je la dengan ketiadaan Pengarah.

Harapannya Pengarah yang baru nih dapat la guide kitaorang ke arah melaksanakan tanggungjawab sebagaimana yang digariskan di dalam Enakmen dengan lebih cemerlang. Harap juga Pengarah is wiser, lebih adil dan saksama.

Nak harap lebih-lebih takut terkeciwa plak nanti ye hehehehehhehe.

Dah 16 tahun keje nih apa lagi nak diharapkan melainkan den dapat buat keje selayaknya supaya rezeki gaji yang diterima barakah untuk kelangsungan hidup den dan keluarga.

In sya Allah tahun depan lepas den sambut besday yang ke 40 (serious dah tua), den bley kalo nak bersara awal sebab dah lepas umoq 40 tahun & 10 tahun servis. Nih ceite angan-angan mat jenin la kan. Celah mananya nak bersara awal kan dengan utang yang bertingket-tingket + memang takde pendapatan/kerja/bisnes lain. Walo camne pun, tak salah la kan nak berangan. Katanya dreaming is free kan. So moh la kita berangan.

So happy anniversary to me and opis.

0 Comments