Walopun sejak-sejak den dok pergi membeli buku-buku dekat Big Bad Wolf events dan Book Excess sejak beberapa tahun lepas dan English Books ALL RM 5 Fiesta oleh Popular (tahun lepas), den memang dah jarang-jarang sangat menjejak kaki di MPH.

Den cuma jejak kaki kat MPH kalo depa ada sales yang gila-gila atau pun den tak sabar terkinja-kinja nak beli buku baru dan-dan tuh tak menyempat camtuh.

Cuma disebabkan MPH tuh ada kat SACC Mall, dalam 15 minit jalan kaki dari opis den, so kalo terbosan masa rehat hari Jumaat tuh, den pegi la jugak cuci mata kat MPH or baca majalah gossip Hello, People, etc kat sana.

Setakat nih den still renew je membership kat MPH tuh.

Pagi tadi masa ternampak email dari MPH bagitau ada 'Pay Day up to 70% Stock Clearance' untuk ahli nya dari 26 Jan sampai 2 Feb nih.
Tatau la nape den tak leh download brochure nye. So ni je la yang mampu den buat. Amik gambo & tepek kat sini.
Dalam brochure tuh ada a few products yang ada diskaun tapi yang membuatkan mata den terbulat sekejap adalah 50% Dinosaurs 500 pieces jigsaw puzzle. Rege dari RM 26.19 jadi RM 13.19. Pasal nih den ceite nanti yek.

Cumanya pada sapa-sapa yang berminat nak membeli buku atau mainan dengan rege diskaun boleh la pergi ke mana-mana cawangan MPH yang dok ada.

0 Comments