Hotel yang menjadi tempat penginapan den & budak-budak opis yang terlibat dengan Bengkel Rancangan Kerja Tahunan selama 3 hari 2 malam (22-24 Jan).

Hotel 3 bintang.

Betoi-betoi berada kat belakang dengan Centro Point. Dari hotel boleh pergi ke situ guna jalan pintu belakang. Tak sampai 2 minit dari hotel.

Nak pergi water front pun dalam 10 minit berjalan kaki.

Nak pergi Pasar Philiphine dalam 15 minit berjalan kaki.

Bilik hotel memang chantek sangat. Luas, modern design, siap ada kerusi merah yang empuk, bilik air best, iron & iron board siap sedia dalam bilik, ada fridge, peti besi, ada juga disediakan sejadah. Memang lengkap la bilik dia. Channels tv pun banyak. Wifi kat bilik memang laju.

Den bagi 5 bintang untuk bilik dia.

Username & password wifi dibagi satu sorang. Sekali kita dah login dia ada kira masa berapa lama kita boleh guna wifi tuh sebelum ianya expired. Untuk kes kitaorang, wifi tuh boleh digunakan untuk 4 hari.

Sayang sekali food dia tak beberapa nak best huhuhuhu. Breakfast, lunch & dinner spread dia agak skit untuk den. Pastuh cara masakan dia tak beberapa kena dengan tekak den padahal den nih biasanya makan je almost everything. Kalo dia tambahbaik dekat food nih. In sya Allah boleh orang akan suka datang ke sini.

Bilik untuk bengkel okay. Selesa. Ada air mineral semua. Cuma takde wifi. Kena guna wifi yang dia bagi untuk bilik tuh. Masalahnya wifi tuh sekejap ada sekejap takde.

Dekat lobi, tidak disediakan sofa. So kalo kita nak tunggu bilik sedia untuk kita check in samada kita berdiri atau duduk je atas lantai kalo dah penat sangat hheheehhehe. Boleh je kot kalo hotel letakkan sofa dalam seketoi dua untuk kemudahan orang nak check in especially warga emas & parents yang ada baby. Tak lalu kot depa nak berdiri lama.

Boleh je nak stay kat hotel nih coz bilik dia memang superb & lokasinya agak strategik nak pergi banyak tempat.

0 Comments