Vietjet sedang melancarkan promosi mega dengan jutaan tiket mampu milik, cost-saving tickets bermula dari RM0(*) bagi tempoh tempahan dari 22 hingga 24 Oktober 2019. Promosi ini terpakai kepada penerbangan tempatan dan antarabangsa.

Bersempena dengan sambutan cuti hujung tahun, anda boleh dapatkan tiket-tiket pada masa emas iaitu di antara 1pm - 3pm (waktu Malaysia) untuk semua penerbangan antarabangsa di antara Vietnam dan Malaysia, Japan, South Korea, Taiwan, Hong Kong, India, Indonesia, Thailand, Singapore, Myanmar, Cambodia dan penerbangan tempatan di dalam Vietnam termasuk penerbangan oleh Thai Vietjet.

Waktu penerbangan bagi tiket-tiket promosi adalah dari 23 November 2019 hingga 30 June 2020 (**).
Dengan penerbangan harian Vietjet dari Kuala Lumpur ke Ho Chi Minh City, terutamanya semasa musim sambutan pelbagai festival di Asia, ia adalah antara sebab kenapa anda perlu terbang ke Vietnam dan mengambil penerbangan sambungan untuk menjelajah dan eksplorasi pelbagai negara dan tempat pada harga mampu milik.

Untuk mendapatkan tiket yang terbaik, mereka yang memang kaki travel digalakkan untuk melayari laman web Vietjet, www.vietjetair.com, aplikasi mobil Vietjet Air, Facebook www.facebook.com/VietjetMalaysia dengan mengetik tab Tempahan (“Booking” tab).

Bayaran boleh dibuat dengan mudah melalui kad Vietjet SkyClub, Visa/ MasterCard/ AMEX/ JCB/ KCP/UnionPay.

Nguyen Thanh Son, Timbalan Presiden Vietjet berkata: “Vietjet mensasarkan untuk memberi lebih banyak peluang kepada pelancong/pengembara tempatan dan antarabangsa. Vietjet sentiasa menggalakkan penumpang untuk membeli tiket pada harga promosi supaya dapat menjelajah pada musim perayaan. Vietjet akan melancarkan laluan bagi Hanoi/ Ho Chi Minh City - New Delhi (India) dan Da Nang - Tokyo (Japan)/ Taipei (Taiwan), bagi meningkatkan pelaburan dan pelancongan di antara bandar-bandar utama dan menyediakan pengalaman penerbangan terus kepada penduduk tempatan, pelancong dan ahli perniagaan. Vietjet juga merancang untuk meningkatkan kekerapan penerbangan bagi memenuhi kehendak pelanggan”.

Dengan jaringan penerbangan yang luas merangkumi 129 laluan menghubungkan destinasi tempatan dan antarabangsa yang terkenal, Vietjet semakin menjadi pilihan penumpang dengan jadual penerbangan yang convenient, kualiti perkhidmatan dan super-saving tickets.
Jom kita terbang dengan Vietjet untuk menjelajah Vietnam yang cantik, atau menjelajah ke seluruh pelusuk Asia untuk melihat tempat baru, alam semulajadi yang indah, budaya yang unik serta pelbagai makanan pada harga mampu milik.
Antara tempat menarik yang den pernah melawat di Vietnam. Hang Mua, Tam Coc dan Hoa Lu. Jom beli tiket dengan Vietjet untuk lawat tempat-tempat macam ni
Melawat kota lama di Hue, melihat bunga buckwheat di Barat Laut Vietnam, atau menonton pertandingan Sumo di Tokyo adalah hanya di hujung jari. Hanya perlu layari www.vietjetair.com untuk memenuhi impian penerbangan dengan jutaan tiket bermula dengan harga RM0 (*).

Sebagai penerbangan orang ramai, Vietjet sentiasa membuka laluan penerbangan baru bagi memberi peluang kepada orang ramai untuk terbang pada harga yang berpatutan. Dengan nilai utama “selamat, bahagia, mampu milik dan ketepatan masa” (“safety, happiness, affordability and punctuality”), Vietjet menyediakan pengalaman penerbangan yang tidak dapat dilupakan melalui kapal terbang baru dan tempat duduk yang selesa, sembilan pilihan makanan panas yang dihidangkan oleh kabin crew yang cantik dan ramah di samping menyediakan pelbagai perkhidmatan pada platform e-commerce.

(*) Tidak termasuk cukai dan fee
(**) Tidak termasuk national holidays

Tentang Vietjet

Vietjet merupakan syarikat penerbangan yang pertama di Vietnam yang beroperasi sebagai new-age airline yang menawarkan harga tiket mampu milik dan berpatutan serta perkhidmatan bagi memenuhi kehendak pelanggan. Vietjet bukan sahaja menyediakan perkhidmatan pengangkutan tetapi turut menggunakan teknologi e-commerce terkini untuk menawarkan pelbagai perkhidmatan dan produk kepada pengguna.

Vietjet adalah fully-fledged member of International Air Transport Association (IATA) dengan sijil IATA Operational Safety Audit (IOSA).

Vietjet telah dinamakan sebagai “Best Ultra Low-Cost Airline 2018 - 2019” dan dianugerahkan dengan ranking tertinggi bagi keselamatan dengan 7 bintang pada 2018 dan 2019 oleh world’s only safety and product rating website AirlineRatings.com. Vietjet turut tersenarai di dalam the world's 50 best airlines for healthy financing and operations by Airfinance Journal pada 2018.

Buat masa kini, Vietjet beroperasi dengan 400 penerbangan setiap hari, membawa lebih kurang 80 juta penumpang, dengan 129 laluan penerbangan merangkumi pelbagai destinasi di dalam Vietnam dan destinasi antarabangsa seperti Japan, Hong Kong, Singapore, South Korea, Taiwan, China, Thailand, Myanmar, Malaysia, Indonesia, India dan Cambodia.

Maklumat lanjut boleh diperoleh di www.vietjetair.com

2 Comments

  1. menariknyaa warna flight dia.. terang haa macam bendera Selangor =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan....warna terang macam ni memang menarik perhatian...mesti terpaling

      Delete