Online shopping telah menjadi a new normal lagi-lagi sejak PKP mula dikuatkuasakan pada 18 Mac 2020.

Trend online shopping ni akan berterusan kerana lebih mudah, cepat tanpa perlu keluar dari rumah. Semua sesi membeli belah pelbagai barangan hanya boleh dibuat di hujung jari.

Ramai yang lagi teruja kalau shopping lepas tuh dapat pula imbuhan dalam bentuk cashback. Ini memang antara salah satu winning point kalau mana-mana e-platform dapat sediakan.

Dapat shopping, dapat pula cashback. Siapa tak gembira kan?

Den nak berkongsi tentang PG Mall Maybank QRPay 20% Cashback


PG Mall merupakan platform tempatan E-commerce nombor satu Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017.

PG Mall telah disenaraikan di dalam top 3 bagi senarai  platform tempatan E-commerce yang mendapat tempat di hati rakyat Malaysian oleh Iprice insight report di https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/
Boleh layari https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=160 untuk melihat pelbagai barangan yang ditawarkan pada harga yang berpatutan daripada kategori kesihatan dan kecantikan, kanak-kanak dan bayi, fesyen wanita dan lelaki, peralatan dan aksesori elektronik, peralatan rumah, barangan dapur, gaya hidup, sukan, travel, e-tiket, voucher dan lain-lain.
Kita boleh mendapatkan pelbagai barangan pada harga diskaun melaui hotday sale dan super shocking sale.
Maybank QRPay 20% Cashback

Maybank bekerjasama dengan PG Mall menganjurkan program cashback bagi memberikan nilai tambah kepada semua yang membeli belah menggunakan platform PG Mall melalui pembayaran daripada akaun Maybank tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan.

* Tempoh promosi: 4 Mei -26 Jun 2020

* 20% off capped at RM20 (belanja minima RM30)

* 2 kali penggunaan/terpakai sepanjang tempoh kempen

* Durian runtuh : 2 kali x RM20 = RM40 bagi setiap akaun Maybank untuk shopping di PGMall.

Jadi rebutlah peluang keemasan ini untuk bershopping di PGMall dan dapatkan cashback berjumlah RM40.
Konsep Consumerchant

Bukan sahaja korang boleh dapat lebih penjimatan dengan kempen PG Mall Maybank QRPay 20% Cashback, korang boleh dapat lebih nilai tambah iaitu * forever cashback sehingga 3.5% apabila korang berkongsi referral link kepada keluarga dan sahabat handai melalui kaedah  Shop - Share - Earn.
Secara ringkasnya setiap pembelian produk di PG Mall oleh sesiapa sahaja melalui link yang kita kongsikan membolehkan kita mendapat cashback sebanyak 0.5% daripada setiap transaksi yang berjaya.

Lebih ramai orang yang membeli di PG Mall melalui referral link kita membolehkan kita mendapat cashback dari 0.5% sehingga 3.5%.

Untuk maklumat lanjut tentang Konsep Consumerchant ni, korang boleh layari

Jadinya jom shopping di https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=160 bagi mendapatkan peluang untuk mendapatkan cashback serta peluang untuk menjana pendapatan pasif melalui program  Konsep Consumerchant.
Boleh layari semua media berikut untuk maklumat lanjut tentang PG Mall:




2 Comments