Setiap impian yang menyeronokkan bermula dengan seseorang insan yang mempunyai impian tersebut dan Dream Series serba baru. OSIM dengan bangganya memperkenalkan kerusi urut terkini iaitu OSIM uDivine V.

Direka untuk generasi pengguna baru yang bercita-cita tinggi dan mahu menikmati kehidupan dengan sepenuhnya, kaedah terbaru uDivine V mencapai kesegaran lebih nyata menerusi teknologi urut terkini seperti teknologi V Hand dengan bebola penggelek 720o, Urutan 4 Tangan, program-program urutan yang boleh dimuat turun, serta satu set program yang menawarkan pilihan urutan professional atau manual yang dapat disesuaikan dengan kehendak pengguna, yang semuanya digabungkan dalam satu kerusi urut.
Bagi pelancaran Dream Series, OSIM berbesar hati memperkenalkan selebriti bintang pelbagai bakat, JJ Lin sebagai duta global OSIM uDivine V. Sebagai selebriti antarabangsa dengan jualan album dan persembahan konsert yang memecahkan rekod, JJ Lin menjadi inspirasi kepada semua bahawa impian dapat menjadi kenyataan. Ciri ini menjadi aspirasi yang paling sesuai untuk OSIM uDivine V dalam Dream Series. JJ Lin juga adalah warga Singapura pertama yang menyertai kumpulan duta OSIM selain Andy Lau, Sammi Cheng dan Lee Min Ho.
Pengurus Besar OSIM Malaysia, Cik Chia Sook Fun berkata “OSIM uDivine V direka khas untuk para individu era digital yang sentiasa sibuk untuk memberikan mereka kualiti kehidupan yang lebih baik dengan menghapuskan tekanan yang datang dari beban kerja yang bertambah, penggunaan peranti digital dan sebagainya, yang sebenarnya bukan hanya membebankan mata tetapi juga mencetuskan ketegangan otot terutamanya di kawasan bahu dan leher. OSIM komited untuk membantu generasi baru pengejar impian untuk memulihkan tubuh, minda dan jiwa mereka. Dengan tubuh dan jiwa yang mendapat rehat yang secukupnya, seseorang itu dapat berusaha dan mencapai impian terbesar dalam hidup mereka.”
Pelancaran OSIM uDivine V oleh Pengurus Besar OSIM Malaysia
OSIM uDivine V: Mengubah Impian Menjadi Pemilik Realiti

Memiliki sebuah kerusi urut bukan lagi satu impian dengan OSIM uDivine V. Ia menawarkan pada harga mampu milik yang menarik bagi orang muda bercita-cita tinggi yang mahu mendapatkan pemulihan segera untuk kembali beraksi.

Teknologi V Hand dengan Bebola Penggelek 720o

Penambahbaikan teknologi urut telah menghasilkan Teknologi V Hand dengan Bebola Penggelek 720o yang mensimulasikan teknik dan pergerakan tangan pengurut yang mahir untuk kesan yang realistik. Bebola Penggelek 720o berputar 360 o dalam kedua-dua arah dan bergolek pada kontur tubuh dan mengurut setiap bahagian otot yang keletihan, meningkatkan kesegaran dan kepuasan para pengguna.
Teknologi Urutan 4 Tangan

Bersama dengan Teknologi V Hand dengan Bebola Penggelek 720o, OSIM uDivine V turut dibina dengan ciri premium teknologi urutan 4 tangan yang mengambil contoh gerakan urutan 4 tangan di spa mewah. Ciri ini menyegarkan bahagian atas dan juga bahagian bawah tubuh untuk memberikan rasa nyaman dan tenang.

Direka untuk tahap keselesaan, kesejahteraan dan pemulihan tubuh yang sepenuhnya.
Kerusi Urut Pintar Meningkatkan Gaya Hidup Digital Anda

Program urut yang direka khusus untuk para pengguna moden. Ciri Pengesan Bahu Auto Pintar memastikan urutan yang disesuaikan dengan ketinggian dan berat individu. Pengguna juga boleh menikmati pelbagai pilihan program urut baru yang semakin bertambah untuk meningkatkan lagi pengalaman urutan dengan hanya memuat turun dan menyelaraskan program urut yang baru pada kerusi mereka menerusi aplikasi OSIM uDivine V.

Sempena dengan pelancaran OSIM uDivine V, 4 program mengurut baru disediakan untuk muat turun:

1. OSIM uDivine V Signature: Signature V adalah urutan yang memberikan kepuasan seluruh tubuh.

2. Sleep: Urutan lembut dari hujung kepala ke hujung kaki untuk merehatkan tubuh dan minda.

3. Energise: Urutan yang menyegarkan untuk memulihkan tubuh dan minda.

4. Deep Tissue: Urutan yang memberangsangkan untuk melegakan tekanan pada tubuh.
5 warna pilihan kerusi OSIM uDivine V - kelabu, ungu, biru, kuning dan tembaga
Pilihan Program Urutan Automatik Yang Direka Oleh Sato Tsuyoshi

OSIM uDivine V turut menawarkan pilihan program urut professional yang direka oleh Pakar Urut Kiropraktik Jepun, Sato Tsuyoshi. Pengalaman beliau selama bertahun-tahun dalam rawatan urut telah memberikannya pengetahuan tentang keperluan pengguna, dan pengetahuan untuk merekabentuk program urut gaya hidup yang berkesan yang tidak hanya menyasarkan titik kesakitan untuk menyampaikan urutan yang tepat dan menyeronokkan.

Kelegaan Seluruh Tubuh Yang Disasarkan

1. Tengkuk dan bahu
2. Lumbar dan pinggul
3. Pinggul dan paha

Program urut gaya hidup:

1. Sweet Dreams
2. Stretch
2. Sports
4. Happy Hour
5. Beauty

Kerusi Dengan Kombinasi Urut Tanpa Had

Kerusi OSIM uDivine V menawarkan penjagaan dari kepala hingga kaki dengan rawatan mengurut yang lengkap dalam intensity urutan, teknik urut dan kedudukan roller yang berbeza bagi menyediakan kombinasi urut tanpa had melalui tetapan urut manual. Urutan peribadi disediakan dengan sempurna, sandarkan penyandar OSIM uDivine V ke sudut yang selesa atau laraskan panel sisi dan pengurut kaki boleh ubah untuk menyesuaikan saiz fizikal badan yang berbeza dalam keluarga.

Pengurut Mata Istimewa Untuk Melegakan Keletihan Mata Digital

Penggunaan peranti elektronik digital secara berlebihan sering menyebabkan ketegangan dan keletihan pada mata kita, dan masalah ini boleh dilegakan dengan pengurut mata yang berkesan dengan alat mengurut mata yang disediakan bersama OSIM uDivine V. Ini boleh dilakukan secara serentak ketika anda menikmati sesi urut seluruh tubuh dari kepala hingga ke kaki.

Di samping itu, OSIM uDivine V juga dilengkapi dengan ciri kehangatan yang menenangkan di bahagian belakang yang membantu melegakan otot dan sendi yang tegang.

Kualiti Bunyi Sebenar Dengan Sistem Audio Binaan Dalaman

Sistem audio binaan dalaman membolehkan pengguna menikmati urutan yang disertai muzik merdu yang boleh dipilih dari senarai lagu kegemaran sendiri atau dari Perpustakaan Muzik OSIM yang direka khas untuk anda berehat sambil menikmati urut badan penuh oleh OSIM uDivine V.

Ciri Keselamatan Pintar

OSIM uDivine V dilengkapi dengan pengesan keselamatan pintar untuk mencegah mekasnisme daripada menjadi terlalu panas, dan sekiranya pengesan mengesan objek yang menghalang semasa kerusi dibaringkan, bahagian yang bergerak seperti sandaran dan tempat duduk akan berhenti untuk memastikan keselamatan pengguna serta kanak-kanak atau haiwan peliharaan di dalam rumah.

Warna Anda, Personaliti Tersendiri

Rekabentuk yang minimalis dan tersusun diserlahkan dengan krom moden yang digilap dan kulit berwarna berbentuk V, mewujudkan rasa moden yang mewakili generasi baru. OSIM uDivine V disediakan dalam 5 warna iaitu biru, kuning, ungu, tembaga dan kelabu.

OSIM uDivine V melegakan tubuh dan minda untuk rehat yang lebih baik dan memberikan rasa segar dan bersemangat untuk mengatasi segala cabaran hidup.
Harga Promosi Prebiu adala RM 10,888 terhad kepada 200 unit pertama. Harga jualan sebenar adalah RM 12,888.

2 Comments

  1. alangkah bahagia kaloo ada orang kasi hadiah ni kat kiteee..
    sedap hari2 boleh kena urut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhhhhh sama la angan-angan kita 🤣🤣🤣🤣🤣

      Delete