Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Untuk emak-emak macam den nih ha antara perkara yang membahagiakan adalah apabila ada peluang untuk membeli barang perkakasan rumah yang berkualiti pada harga mampu milik tanpa perlu keluar dari rumah.

Den hendak kongsikan produk-produk yang boleh dipertimbangkan untuk melengkapkan keperluan rumah kita.

Dengan slogan Simplifying Your Living bagi perkakasan rumah yang mesra pengguna pada harga yang menarik, PerySmith yang bertapak di Malaysia sejak 2018 telah menjadi established brand di Malaysia yang menjadi pilihan pelbagai lapisan masyarakat.

PerySmith dibangunkan dengan asas dan kepercayaan bahawa produk perkakasan rumah yang berkualiti tidak seharusnya merobekkan poket pembeli.

Dengan pasukan yang berpengalaman lebih 10 tahun di dalam pasaran perkakasan rumah, PerySmith telah membuat kajian pasaran serta mengenalpasti keperluan dan maklumbalas di dalam membangunkan rangkaian produknya.

PerySmith adalah jenama Amerika Syarikat dan mempunyai sijil kualiti antarabangsa ISO9001:2015

Rangkaian Produk PerySmith

Terdapat pelbagai produk perkakasan rumah oleh PerySmith seperti

penggoreng tanpa minyak (air fryer)

pembuat waffle (waffle maker)

periuk pelbagai guna (multi cooker)

pengisar tangan (hand blender)

pengadun (mixer)

penyedut hampagas (vacuum cleaner)

induction cooker

pembuat roti (bread maker)

Kombinasi warna-warna produk dari PerySmith tampak eksklusif seperti silver + merah dan gold + hitam sememangnya mengundang rasa untuk menjadikan produk-produk ini koleksi di rumah kita.

Pembelian Secara Atas Talian

Di zaman hampir semua pembelian boleh dilakukan melalui sentuhan di hujung jari, korang boleh mendapatkan rangkaian produk perkakasan rumah yang berkualiti pada harga mampu milik oleh Pery Smith di

LAZADA

Untuk pengetahuan korang juga, PerySmith merupakan salah satu jenama produk perkakasan kelengkapan rumah yang best selling di Lazada dan Shopee.

Kalau korang hendak shopping di website PerySmith pun boleh je. Sila layari https://perysmith.com.my/

Moh la kita sama-sama mencuci mata tengok produk-produk dari PerySmith ni. Memang boleh rambang mata sebab produk memang keperluan, harga tidak mengerikan, cantik pula tu.

Jom shopping produk PerySmith.

 

0 Comments