Kita sambung cerita sponsors yang menjayakan event Bagan Lalang Beach Clean Up tuh ye.

9. Natural Wellness Product oleh Tanamera

Sponsor yang satu ni pun rasanya dah tak perlu diperkenalkan lagi kerana ianya memang terkenal dengan produk berasaskan bahan semulajadi. Dah merata outlets depa ni kat Malaysia ni.
Korang boleh follow depa di https://www.instagram.com/tanameraofficial untuk tengok rangkaian pelbagai jenis produk yang depa jual ye.

10. Invite & Banner Design oleh Alice Springs dan Arge Rac

Design bagi jemputan dan bag yang comel dan sweet ni telah dibuat oleh Alice Springs dan Racarge.

Boleh follow depa di https://www.instagram.com/alicesprings dan

11. Face Mask oleh Dr.MoritaMy

Memang heaven sungguh pakai hydration facial mask yang disumbangkan oleh Dr.MoritaMy lepas berjimbaan sakan di program Bagan Lalang Beach Clean Up semalam.
Kalau nak tengok apa lagi produk yang ditawarkan, korang boleh follow https://www.instagram.com/dr.moritamy

12. Eye Patch oleh Kocostar MY

Produk oleh Kocostarmy dah menjadi antara produk yang den berkenan bermula dengan slice mask sheet depa yang anak-anak den pun suka sebab comel sangat tuh.
Kalau korang tengok products depa kat IG memang rambang mata sebab semua comel-comel dan warna-warni sangat. Follow depa kat sini ye https://www.instagram.com/kocostarmalaysia

13. Facial Cleanser+Makeup Remover oleh WashFlakes

Multipurpose cleanser nih memang best ye sebab dah la comel kan, pelbagai guna plak tuh.

Lagi best product nya adalah eco-friendly dan zero waste.

Nih memang akan duduk dalam handbag den la nanti sebab saiz yang comel lote camni sesuai sangat nak dibawa ke mana-mana.
Tak boleh tinggal kat rumah sebab nanti mesti laki den paw hehhehehehehe.

Follow depa kat sini ye https://www.instagram.com/washflakes

14. Vitamin C dan Berries Supplement oleh Angsa Emas Beaute, Magical White dan Comel Azhar

Ha…2 produk yang disposor oleh Comel, Magical White dan Angsa Emas Beaute ni ala-ala macam pucuk dicita ulam mendatang sebab den selalu kemalasan nak beli supplements heehehehehehehe.
So korang boleh follow tiga sponsors ni di:



15. Voucher Massage oleh OSTA Salon and Spa

Lepas konon-konon penat beach clean up, memang best kalau dapat urut kan. 

So voucher untuk urutan kepala, bahu dan tangan selama 30 minit oleh OSTA Salon dan Spa yang merupakan female only spa memang la pucuk dicita ulam mendatang gitu.  
Korang boleh follow sponsor yang terletak di Bangsar di sini ye https://www.instagram.com/ostasalonandspa

Last but not least sumbangan nak mention la juga sumbangan den yang tak seberapa untuk program Bagan Lalang Beach Clean Up tu iaitu tart nenas dalam bentuk 7 jenis buah-buahan hehehehehehee. Nih merupakan hasil tangan den yang pertama selepas menghadiri 10 kelas baking huhuhuhuhuhu.


Korang kalau nak tempah ni untuk goodies kenduri kawin ke, hamper ke, gift ke, etc boleh la roger den ye. In sya Allah ada beberapa pakej. In sya Allah ni den cerita dalam entry lain ye
Den dok berangan nak baking dan cooking nih ha. Korang sudi-sudikan la follow kisah baking dan cooking yang in sya Allah den akan selang selikan dengan cerita buku di https://www.instagram.com/dinobookdessert yang baru je diwujudkan pada 21 Ogos lepas (tak sampai seminggu pun hehehehehe).

Kalau sesiapa sudi follow den di IG den yang lagi satu dipersilakan ye https://www.instagram.com/bidasari78

Terima kasih kepada semua sponsors. In sya Allah semoga kita semua murah rezeki untuk terus memberi sumbangan kepada program #BloomingWithIlly yang akan datang di masa hadapan ye. In sya Allah.

0 Comments