Korang jom jalan-jalan. Lagi-lagi Vietjet ada promosi sekarang ni. Berbaloi wei.

Vietjet telah mengumumkan promosi istimewa terkini yang menawarkan diskaun 50% bagi semua laluan merentasi Asia (*). Korang boleh dapatkan tiket-tiket promosi dari 20 sehingga 29 Februari 2020.

Korang hanya perlu masukkan kod "BOOKNOW50" bila menempah tiket bagi mendapatkan diskaun 50% ini. Senang sangat kan?

Promosi ini terpakai untuk semua penerbangan tempatan di Vietnam dan Thailand dan penerbangan antarabangsa yang menghubungkan Vietnam dengan semua Negara Asia iaitu Malaysia, Japan, Korea Selatan, Taiwan, India, Indonesia, Thailand, Singapore, Myanmar, Cambodia, etc.

Waktu penerbangan bagi tiket-tiket promosi adalah dari 20 Februari 2020 hingga 27 April 2020 (**).
Buat masa sekarang, terdapat penerbangan harian Vietjet dari Kuala Lumpur ke Ho Chi Minh yang mengambil masa lebih kurang 1 jam 55 minit bagi setiap perjalanan. Penerbangan yang berlepas dari Kuala Lumpur pada 13:10 akan mendarat di Ho Chi Minh pada 14:05. Penerbangan dari Ho Chi Minh pada 9:30 akan tiba di Kuala Lumpur pada 12:25 (semuanya dalam waktu tempatan).

Untuk mendapatkan tiket yang terbaik, mereka yang memang kaki travel digalakkan untuk melayari laman web Vietjet, www.vietjetair.com, aplikasi mobil Vietjet Air, Facebook www.facebook.com/VietjetMalaysia dengan mengetik tab Tempahan (“Booking” tab). 

Bayaran boleh dibuat dengan mudah melalui kad Vietjet SkyClub, Visa/ MasterCard/ AMEX/ JCB/ KCP/UnionPay.

Sempena promosi diskaun 50% ini, Vietjet mengalu-alukan semua penumpang untuk menyertai program "Protect our planet - Fly with Vietjet". Vietjet telah memulakan perjalanan baru bagi meneroka destinasi baru di samping menyeru seantero dunia bagi bersama-sama berganding bahu melindungi bumi dan alam semulajadi dengan menanam nilai-nilai murni serta bertamadun di dalam mengurangkan risiko bencana alam, penyakit epidemic dan sebagainya.
Vietjet Vice President Nguyen Thanh Son, berkata: “Seiring Vietjet melebarkan jaringan penerbangan antarabangsa yang menghubungkan pelbagai destinasi baru, menarik dan selamat dengan budaya yang unik serta indah seperti Tokyo, Osaka, Nagoya, Fukuoka (Jepun), Bali (Indonesia), dua bandar terbesar di India iaituNew Delhi dan Mumbai dan pelbagai destinasi mengkagumkan di Vietnam seperti Hanoi, Ho Chi Minh, Danang, Nha Trang, etc. Kapal terbang Vietjet yang dilengkapi dengan modern and fuel-efficient fleet serta mesra alam sekitar akan memberikan pengalaman penerbangan kepada penumpang dan pelancong sehingga altitud 10,000 meter”.

Sebagai penerbangan orang ramai dan pelancong, Vietjet menawarkan peluang penerbangan kepada jutaan penumpang di serata dunia, mempromosikan revolusi penerbangan di samping menyumbang kepada perubahan sosio ekonomi kepada banyak destinasi yang Vietjet berhubung. Vietjet juga berusaha untuk memberikan nilai terbaik kepada komuniti untuk hari ini dan masa hadapan.

(*) Tidak termasuk cukai dan fee
(**) Tidak termasuk cuti umum

Tentang Vietjet

Vietjet merupakan syarikat penerbangan yang pertama di Vietnam yang beroperasi sebagai new-age airline yang menawarkan harga tiket mampu milik dan berpatutan serta perkhidmatan bagi memenuhi kehendak pelanggan. Vietjet bukan sahaja menyediakan perkhidmatan pengangkutan tetapi turut menggunakan teknologi e-commerce terkini untuk menawarkan pelbagai perkhidmatan dan produk kepada pengguna.

Vietjet adalah fully-fledged member of International Air Transport Association (IATA) dengan sijil IATA Operational Safety Audit (IOSA).
Sebagai penerbangan swasta terbesar di Vietnam, dianugerahkan dengan ranking tertinggi bagi keselamatan dengan 7 bintang pada 2018 dan 2019 oleh world’s only safety and product rating website AirlineRatings.com. Vietjet turut tersenarai di dalam the world's 50 best airlines for healthy financing and operations by Airfinance Journal pada 2018 dan 2019. Vietjet telah dinamakan sebagai “Best Low-Cost Airline oleh Skytrax, CAPA, Airline Ratings dan lain-lain.

Vietjet merupakan salah satu penerbangan yang memfokuskan kepada keselamatan, kualiti dan keupayaan teknikal dengan young and modern fleet pada purata 2.7 tahun. Buat masa kini, Vietjet beroperasi dengan 400 penerbangan setiap hari, membawa lebih kurang 100 juta penumpang, dengan laluan penerbangan merangkumi pelbagai destinasi di dalam Vietnam dan destinasi antarabangsa seperti Jepun, Hong Kong, Singapura, Korea Selatan, Taiwan, China, Thailand, Myanmar, Malaysia, Indonesia, India dan Cambodia.

Maklumat lanjut boleh diperoleh di www.vietjetair.com

0 Comments