Hotel nih sepelaung je dari airport Kuala Terengganu.

Den ada bengkel pasai pembangunan resort/chalet atas rizab sungai kat sini selama 3 hari 2 malam. 

Den rasa review hotel samada yang den pegi opis anto atau yang den pegi bercoti dengan family setakat nih memang lebih kurang je sebab hampir semua hotel baik yang berbintang-bintang atau hotel bajet den rasa memang macam selesa dan best je. Ada la seketoi dua yang terpleot tapi hampir 98% memang la okay.

The same goes for this hotel.

Hotel sangat besar. Lobinye besaq gila rasanya.

Bilik dia ada semua accessories yang biasa ada kat hotel macam iron board, iron, sejadah, complimentary water bottle, etc cuma bilik dia comei skit la tapi masih selesa.

Budak-budak tuh asai nama keluaq dari umah tak payah pi sekolah memang depa merupakan the happiest creature on earth dah.

Ada plak pool yang ada mainan skit, memang depa terkinja-kinja happy nye.

Kat lobi ada 3 kedai. 1 kedai tuh jual kain dan baju batik. Ada yang sama harga yang kat Pasar Payang k. 1 kedai jual barang keperluan macam ubat gigi, pampers, etc. Lagi 1 kedai jual cenderamata berkaitan Terengganu.


Katanya ada indoor pool untuk ladies tapi tak berkesempatan nak buat siasatan sebab terbusy.

Buffet spread untuk breakfast dan dinner sederhana. Buffet spread untuk lunch meriah skit. Yang bestnya setiap hari breakfast ada nasi dagang. Sedap sungguh makan tanpa batasan nih.

Staffs nye memang bersopan santun.

Budak-budak pun happy dapat tengok kartun sambil baring atas katil dan makan jajan.
Sakan tengok ayaq dalam kolam kot-kot nanti ada ikan
Dari hotel nak ke Pantai Telok Ketapan, Pantai Tok Jembal, Warong Pok Nong, Keropok Lekor Dynar/Bukit Tok Beng, Masjid Kristal, Pasar Payang, Pantai Batu Buruk dan tempat-tempat menarik lain tak la jauh mana pun, within 30 minutes je paling jauh pun rasanya.

Hotel yang berbaloi dengan harga kalo nak stay bila bercoti atau pun untuk buat kursus.

0 Comments