Kokedama Kit Malaysia

10:30
Dah cerita panjang pasal penanaman menggunakan kaedah Kokedama, pasti ada yang tertanya-tanya kat mana nak beli Kokedama Kit nih kan?
Kepada sesiapa yang berminat nak beli kit kokedama walaupun tanpa menghadiri kelas kokedama oleh kokedamakitmalaysia, boleh contact team kokedamakitmalaysia di :

Whatsapp : +60173199179

Instagram : @kokedamakitmalaysia


Setiap kit kokedama berharga RM35 dan ianya boleh dipos terus kepada sesiapa yang berminat.

So apa ada di dalam kit kokedama oleh kokedamakitmalaysia nih ye?

Ha…ada kelengkapan yang membolehkan semua orang membuat terus kokedama di rumah.
So bahan-bahan yang ada di dalam kit kokedama oleh kokedamakitmalaysia adalah:

1. cara-cara membuat kokedama daripada A to Z;
2. medium kokedama;
3. lumut kering sphagnum;
4. sabut kelapa; dan 
5. tali kapas.

Satu Kokedama Kit nih sesuai untuk buat satu pokok je tau. 

So selepas nih dah takde alasan ye tak cukup ruang kat balkoni ke kat tepi rumah ke nak menanam sebab kita boleh guna kaedah Kokedama nih k.

2 comments:

  1. wah. berkenan aida ni.
    nak baca entri terdahulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik kan cumanya tangan sarie nih tak beberapa nak sejuk, makanya jarang ada pokok yang hidup. harapnya kokedama sarie nanti hidup la

      Delete

Powered by Blogger.