Jom tambah pilihan platform online shopping kita. CMASA.my merupakan platform online shopping yang diperkenalkan oleh Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM).

Korang boleh shopping sakan di www.cmasa.my yang menawarkan pelbagai pilihan produk daripada makanan, pakaian, barangan bayi, kesihatan dan kecantikan, peralatan ruman, etc yang dijual pada harga cukup berpatutan. 
Shopping dah memang terapi minda yang best tapi kalau dikombinasikan dengan peluang untuk menang GOLD BAR lagi awesome kan? 

CMASA.my mencari 6 orang pemenang bertuah untuk diberikan emas percuma ini.
Masih belum terlambat untuk menyertai peluang mendapatkan GOLD BAR yang berlangsung sehingga 30 JUN melalui 3 LANGKAH MUDAH seperti di bawah: 

LANGKAH 1: Beli minimum 1 produk dari https://cmasa.my/ Tak kisah produk apa sekalipun yang korang beli, korang layak untuk joint peraduan EMAS PERCUMA ini. 

LANGKAH 2: Simpan resit pembelian online daripada cmasa.my, dan PRIVATE MESSAGE di FB Page rasmi CMASA di https://www.facebook.com/CMASA.YaPEIM/ serta upload dan kemukakan resit pembelian sebagai pengesahan. 

LANGKAH 3: Selepas settle dua langkah di atas, korang buat satu posting secara public di Facebook profile dengan ayat yang bermula dengan

"SAYA SUKA CMASA.MY KERANA............"
 
Lengkapkan ayat di atas berserta dengan gambar kreatif di posting tersebut. Sertakan sekali hashtag #cmasa dan pastikan akaun FB korang berstatus PUBLIC (tatapan umum) k.  

Pemilihan pemenang adalah berdasarkan kepada LIKE, KOMEN dan SHARE paling tinggi. 

Kalau korang tidak tersenarai di dalam 6 tertinggi untuk dapat EMAS, jangan sedih tau sebab ada 10 hadiah saguhati menanti untuk dimenangi.

Jumlah hadiah yang ditawarkan adalah sebanyak 16 hadiah!

Tarikh tutup peraduan adalah 30 JUN 2020

Sekiranya terdapat sebarang soalan atau kemusykilan, boleh contact CMASA https://www.facebook.com/CMASA.YaPEIM/
 

Jangan tunggu lama-lama ye. Siapa cepat dia dapat. Moh kita ramai-ramai joint peraduan ni.

3 Comments

  1. Menarik! Contest mudah ni confirm la akak join..

    ReplyDelete
  2. baguslah ada platform membeli-belah bercirikan Islamik ni. Pasti abam kie akan cuba. tqvm...

    ReplyDelete