Sure korang nak tau apa info yang ada pada aplikasi theAsianparent yang baru dilancarkan semalam kan?
Korang akan teruja sebab applikasi theAsianparent yang membawa tagline Membantu Ibu Bapa ASIA Membesarkan Anak Yang Riang, Sihat dan Berkeyakinan ini sememangnya mesra pengguna, very interactive dan memang menarik minat korang lagi-lagi first time parents yang dah tentunya ada banyak persoalan pasal kandungan, baby dan kiddos, kesihatan, makanan, etc.

Dekat menu utama korang boleh tengok info keseluruhan apa yang aplikasi theAsianparent ni tawarkan macam tools, community, rewards, spread the word, etc.

Ada 12 topik setakat ini yang disediakan oleh aplikasi theAsianparent iaitu:

Trying To Conceive
Pregnancy
Baby
Toddler
Preshooler
Breastfeeding
Bigger Kids
Recipe Sharing
Just Moms
Just Dads
Random Talk
Buy & Sell
So korang boleh pilih topic mana yang persoalan dok berlegar-legar kat kepala korang k.

Bahagian Food & Nutrition akan beri info pasal food masa mengandung, breastfeeding, pantang dan apa yang baby boleh makan ikut stage umur depa.
Kalau korang rajin joint platform forum perkongsian pengalaman atau bagi pandangan, joint undian, letak gambar pada photobooth, etc korang akan dapat kumpul lebih banyak points yang mana korang boleh redeem rewards melalui bonus ShopBack, langganan iflix dan kredit e-dompet Boost. Lagi aktif korang kat aplikasi theAsianparent ni, lagi banyak points korang gitu.
Yang paling best of course la bab Contest kan. Kalau korang download aplikasi theAsianparent hari ni korang dah boleh terus joint beberapa contest yang masih berlangsung.
Kalau korang boleh penuhi kriteria yang ditetapkan untuk menjadi VIP Member, den sarankan korang apply untuk VIP Member ni ye sebab dia ada extra benefits.
Eh banyak lagi la features dalam aplikasi theAsianparent ni. Korang kena rajin godek-godek aplikasi ni k.

Moh kita ramai-ramai download aplikasi theAsianparent ni sebab pastinya ada info yang kita boleh manfaatkan.

Pengguna Andorid boleh memuat turun aplikasi theAsianparent daripada Play Store manakala pengguna iOS daripada App Store.

Untuk maklumat lanjut, boleh layari atau follow theAsianparent di:






Terima kasih juga kepada MeBooks Asia, Fitlicious, Waka Waka Playland, Photobook, Grab serta Sunway Medical Centre Velocity yang menaja event pelancaran tersebut.

0 Comments