Ada orang tidak pernah guna apa-apa feminine wash sepanjang hidup dia. Ada orang memang rasa tidak lengkap rutin penjagaan badan dia tanpa feminine wash.

Kalau korang baru hendak cuba menggunakan feminine wash atau bagi yang memang guna feminine wash dan hendak cuba produk dari jenama yang lain, korang boleh cuba menggunakan Rahsia Puteri Feminine Wash.
Bahan

Rahsia Puteri Feminine Wash diformulasikan daripada gabungan pelbagai jenis herba seperti manjakani, kacip Fatimah, daun sirih, bawang putih dan lain-lain.
Kebaikan

Menyahkan bau kurang enak
Melindungi, memulihkan dan menyegarkan
Mengurangkan keputihan
Meningkatkan kelembapan faraj
Mengetatkan dinding faraj
Harga

Rahsia Puteri Feminine Wash didatangkan dengan harga berikut:

30 ml = RM 15.00
100 ml = RM43.00
30 ml + 100 ml = RM 50

Untuk maklumat lanjut tentang produk Rahsia Puteri Feminine Wash ini, boleh layari:




Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan peluang perniagaan Puteripreneur boleh hubungi Y.S.P Industries (M) di 012-4954288

1 Comments

  1. Assalamualaikum
    Nama saya Kemala Jayachandra
    Dari Jakarta selatan Indonesia
    e-mail: kemalajayachandra438@gmail.com
    Saya berterima kasih kepada ALLAH untuk membuat kesedihan saya berakhir melalui RYAN CEANIC LOAN FIRM untuk beberapa waktu sekarang perdagangan saya telah turun dan saya telah mencari pinjaman besar untuk meningkatkan perdagangan saya kembali, saya telah ditipu berkali-kali semua janji saya pada pinjaman tetapi mereka selalu menipu dan berbohong kepada saya, jadi saya bertemu RYAN CEANIC dan memberi saya pinjaman Rp 1 miliar (Rp 1.000.000.000), saya hanya melakukan pembayaran untuk asuransi pinjaman dan biaya transfer sebelum pinjaman saya ditransfer ke rekening saya, mereka yang mencari pinjaman harus hati-hati karena 75% dari pinjaman online itu palsu, bagi mereka yang mencari pinjaman harus menghubungi RYAN CEANIC LOAN FIRM adalah 100% peminjam pinjaman online,
    E-mail: ryanceanicloanfm@protonmail.ch
    Whatsapps: +4915772501298

    ReplyDelete