Den berpeluang menghadiri program Nak Ubah Hidup 2020 (NUH2020).
Ramai sungguh peserta yang hadir. Dah macam konsert Bruno Mars dan Ed Sheeran pun iya juga hehehhehee. Siapa yang ada migraine memang boleh sakit kepala hehehehehheehe.
Den jumpa kawan blogger dan juga kawan-kawan baru yang kebanyakannya usahawan di program ini.

Apa Sebenarnya Program NUH2020

Program Nak Ubah Hidup 2020 (NUH2020) adalah program 3 hari berturut-turut yang berlangsung pada 25-27 Januari 2020 di Setia City Convention Centre (SCCC), Setia Alam bagi membantu usahawan atau bakal usahawan untuk meningkatkan tahap potensi diri, kehidupan dan kewangan melalui perniagaan yang berjaya dan menguntungkan.

Dalam program 3 hari berturut-turut ini, seramai 13,000 orang peserta dari Malaysia, Brunei dan Singapura telah membanjiri SCCC dari pagi hingga malam.

Selama 12 tahun (2008-2020) RichWorks menganjurkan program dengan tujuan yang sama, dapat dilihat semakin ramai orang tahu dan faham bahawa perniagaan dapat membantu mereka meningkatkan tahap pendapatan. 

Masih juga terdapat mereka yang memulakan perniagaan tanpa ilmu yang betul dan tidak pasti tentang hala tuju perniagaan. Terdapat ramai usahawan yang tidak dapat sehingga 3 tahun pertama perniagaan. Ada ramai yang mengalami kerugian, gulung tikar dan muflis akibat perniagaan tidak berjalan lancar seperti yang diharapkan.
Oleh itu, RichWorks bersama pengasasnya, Azizan Osman sedar ramai yang memerlukan bantuan. Beliau sendiri mempunyai pengalaman jatuh bangun di dalam perniagaan termasuk bermula dengan perniagaan sabun dan kelapa.

Hasil daripada bimbingan beliau, ramai usahawan yang dibimbingnya berjaya mendapat hasil jualan di luar jangkaan. Dengan misi untuk membantu dan membangkitkan usahawan Melayu, ramai pelajarnya dari pelbagai negeri di Malaysia.

Perkongsian Kisah Kejayaan

Den sempat mendengar perkongsian kisah kejayaan usahawan.

Antara peserta yang berkongsi kisah kejayaan perniagaan di dalam satu forum adalah Pn Eriyca Baiduri dari Noir Health & Beauty yang mula belajar ilmu pemasaran dari RichWorks iaitu Millionaire Marketing Mastery (MMM) dan seterusnya menjadi ahli Titanium (program Menthorship yang mendapat bimbingan secara dekat dengan pengasas RichWorks). Beliau juga mempunyai 3,000 ejen dan 120 stokis di seluruh Malaysia. 

Peserta seterusnya Siti Noor Sabrina Mamasab Bakery yang membuat perniagaan menjual kek yang asalnya bermula dari rumah ini telah mempunyai 3,000 ejen. Bekas radiographer Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) ini mempunyai 7 cawangan dalam tempoh 2 tahun. Malah beliau turut menerima penghargaan Nona Best Growing F&B Business Award dan 100 Top Young CEO 2019.

Ramai lagi usahawan yang berkongsi kisah kejayaan mereka seperti Das Abdul bantal hotel, master stokes suami isteri (suami bekas guru dan isteri bekas peguam), etc.

Dari semua kisah inspirasi ini, dengan adanya mentor, ilmu dan tindakan daripada usahawan ini, mereka berjaya membuat jualan yang tinggi. 

Buku

Sebagai seorang ulat buku, den paling gembira bila dapat 2 buah buku percuma pada hari pertama dari program ini iaitu Kisah Inspirasi dan Kenapa Saya Mahu Anda Berjaya.
Den baca buku Kisah Inspirasi dalam tempoh 1 jam. Seronok baca kisah perkongsian 100 orang usahawan yang berjaya. Memang boleh menyuntik semangat.
Program NUH2020 sememangnya memberikan pengalaman baru kepada diri den.
In sya Allah semoga kita semua dapat berusaha untuk menjadi manusia yang memberi manfaat kepada orang lain di dalam hidup kita.

Fast action fast result!!!!!!


Kalau korang berminat jugak nak join next program "Nak Ubah Hidup" boleh layari laman web






4 Comments

  1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melaka
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  2. bagus program macam ni.. amek aura postive dan semangat =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha....memang bersemangat bila tengok orang lain bersemangat waja. Best berada di persekitaran positif

      Delete
  3. Data pribadi
    negara Indonesia
    Nama: Arif Hidayat
    Alamat: Jl.ds.lamangkona tawaeli
    Sudah dua tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp30 juta dari AVANT Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. AVANT Loan telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Deborah bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya menyerahkan tambahan Rp250 juta setelah melalui proses hukum saya. pinjaman disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam di rekening bank BCA saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Bu Deborah dan tim manajemen pinjaman terbatas Avant telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA dan INDONESIA, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Avant Loans Limited hari ini dan selalu
    e_mail: [avantloanson@gmail.com]

    WhatsApp: +6281334785906

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete