Day 4 - Kalibiru - Bakphia Shop - flight balik ke Malaysia.
 
Last day di Jogjakarta hanya ada dua aktiviti yang sempat dilakukan iaitu bergambar dengan bersungguh-sungguh di Kalibiru dan membeli belah bakphia sebelum berlepas pulang ke Malaysia.

Sebelum check out, kitaorang sempat breakfast di café hotel. Itu pun tak semua makanan tersedia sebab masih awal. Makanya kami breakfast roti dan telur setengah masak je.

Di Kalibiru, kita perlu menaiki jip untuk sampai ke puncak tempat untuk bergambar tuh. Kat Kalibiru memang sakan semua orang bergambar sebab view dia memang cantik. 

Hampir 2 jam juga spent masa di Kalibiru sebelum meneruskan perjalanan ke perhentian terakhir sebelum pergi ke lapangan terbang.

Kitaorang dibawa untuk shopping ole-ole terkenal Jogjakarta iaitu bakphia (sejenis kuih).

Lepas shopping bakphia, terus je makan tengahari dan bergerak ke lapangan terbang.

Tamat sudah percutian 4 hari 3 malam bersama konco-konco ke Jogjakarta.
Kalibiru

1 Comments

  1. Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah kerana kebaikan yang anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapat pinjaman sebanyak RM120,000.00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya terima telefon saya pada pagi ini amaran dari bank saya CIMB yang mengesahkan bahawa saya memperoleh pinjaman dalam akaun saya dengan jayanya.
    Saya mengucapkan terima kasih kepada wanita Puan Deborah kerana saya berpegang kepada kepercayaan saya dan dengan rahmat Allah, saya telah berjaya mendapatkan pinjaman saya.
    Terima kasih banyak - banyak.
    Saya juga akan memaklumkan kepada kawan-kawan dan orang tersayang yang memerlukan pinjaman. Terima kasih banyak Deborah, saya berdoa agar Allah menyertai kamu.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    e-mel: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    ReplyDelete