Acara tahunan yang paling dinanti-nantikan kembali dengan format baharu sambil menawarkan pelbagai tawaran yang lebih hebat untuk para peminat buku

Jualan Buku Terbesar di Dunia, Jualan Buku Big Bad Wolf, kembali dan akan melancarkan platform e-dagang baharunya buat kali pertama untuk para pembaca di Malaysia dari 4 hingga 11 November 2020. Jualan Buku selama 8 hari ini bakal menggembirakan para peminat dan pencinta buku dengan menawarkan lebih daripada 20 juta buku dan 40,000 judul buku.

Selain daripada itu, para pembeli di Malaysia juga akan dapat menikmati buku-buku berkualiti yang baharu dan mendapatkan penjimatan sehingga 90% daripada harga runcit yang disyorkan. Para pembaca dari semua peringkat umur boleh meneliti pilihan luas dari pesta Jualan Buku maya pada tahun ini di mana mereka boleh mendapatkan pelbagai judul seperti novel, fiksyen sains, cinta, sastera, novel grafik, buku perniagaan, bimbingan diri, buku seni bina, buku masakan yang terlaris, dan banyak lagi; kesemuanya boleh didapati dalam satu laman web. Terkenal dengan koleksi buku kanak-kanak yang luas; ibu bapa boleh memilih buku cerita, buku aktiviti, buku kertas tebal, buku mewarna, buku bergambar dan buku interaktif untuk memenuhi masa lapang anak-anak di rumah.

“Keselamatan pembeli dan kakitangan kami adalah keutamaan. Oleh itu, apabila pandemik melanda pada awal tahun ini, kami tidak mahu mengekang misi kami untuk membina generasi pembaca buku yang baharu dan menyebarkan kegembiraan melalui membaca. Pasukan kami berdedikasi untuk memastikan para peminat buku di Malaysia masih boleh mendapatkan buku-buku yang menarik di Jualan Buku akhir tahun kegemaran mereka,” kata Jacqueline Ng, Pengasas Bersama, Big Bad Wolf Books. “Melalui platform e-dagang baharu kami, semua pembaca di Malaysia boleh membeli buku di Jualan Buku Big Bad Wolf pada tahun ini dengan selamat, di mana jua mereka berada,” tambah beliau.


Dengan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang sedang dikenakan ke atas Kuala Lumpur, Selangor, Putrajaya dan Sabah, dan di negeri-negeri lain yang terlibat, Jualan Buku Big Bad Wolf  berharap agar dapat memberikan para pembaca akses berterusan kepada pengetahuan melalui koleksi buku-bukunya, justeru menggalakkan kenikmatan membaca dari keselesaan rumah masing-masing. Platform e-dagang baharu ini membolehkan para pengguna melayari katalog yang mengandungi 40,000 judul buku dengan mudah.

Pelbagai promosi mengikut kategori akan menanti para pembaca, contohnya Horrible Books, White Star Classic Fairy Tales, Magical Books Deal dan book of the Sale, the Christmas 8 in 1 Game Book. Pengguna juga boleh menikmati penghantaraan percuma di Semenanjung Malaysia untuk pesanan melebihi RM180, serta tawaran diskaun RM5 dengan pembelian minimum sebanyak RM80 atau diskaun 10% daripada jumlah bil dengan pembelian minimum sebanyak RM300, tertakluk kepada terma dan syarat. Para pembaca di Sabah dan Sarawak juga akan menikmati diskaun 30% dari kos penghantaran tanpa perbelanjaan minimum.

Diasaskan di Petaling Jaya pada 2009, Big Bad Wolf Book Sale kini diadakan di 34 buah bandar di 12 negara termasuk Thailand, Indonesia, Sri Lanka, Filipina, Kemboja, Korea Selatan, Emiriah Arab Bersatu, Pakistan, Myanmar, Taiwan, dan yang paling terkini, di Singapura.

Maklumat terkini mengenai Big Bad Wolf Online Book Sale di Malaysia yang amat dinanti-nantikan ini akan diumumkan tidak lama lagi di laman web dan di media sosial mereka. Ikuti Big Bad Wolf Books di Facebook atau Instagram agar tidak ketinggalan.

5 Comments

  1. Lama dah tk pergi Big Bad Wolf ni. Seronok pergi membelek dan memborong buku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha tahun ni kita terapi mata secara maya je la kan huhuhuhuu

      Delete
    2. Itulah kan. shopping online je lah nampaknya tahun ni.

      Delete
  2. pernah pegi sekali Big Bad Wolf ni.. time tu borong buku2 yang hard cover dan buku2 gambar besar2 sbb enjoy tngk pictures..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha best kan buku-buku hard cover yang berwarna warni tapi pada harga mampu milik. Great books at unbeatable price.

      Delete