Den berpeluang menghadiri majlis pelancaran Olathee Luslimlabeb Herbal Tea - Mommies dan sambutan hari lahir pengasas Olathee Luslimlabeb iaitu Madam Ell di Boraombak Putrajaya petang tadi.
Majlis pelancaran dimulakan dengan bacaan doa, ucapan ringkas oleh Madam Ell seterusnya pelancaran Olathee Luslimlabeb Mommies.
Madam Ell dan suami, pengasas produk Olathee Luslimlabeb
Mommies adalah produk terbaru daripada Olathee Luslimlabeb yang dibuat khusus untuk membantu ibu yang menyusukan bagi membantu menurunkan berat badan secara semulajadi dan selamat. Boleh tanya doktor dulu samada korang sesuai tak makan Mommies atau apa-apa produk lain di pasaran ye.
Mommies disediakan melalui campuran herba teh rooibose, akar roasted dandelion, roselle, corn must, litchi core, biji hemp (hulled) dan biji perilla.
Boleh nampak herba yang diletakkan dalam teh Mommies ni
Program diteruskan dengan jamuan makan tengahari dan persembahan silap mata. Den siap terjebak sekali terpaksa jadi volunteer untuk salah satu persembahan silap mata hehehehehee.
Persembahan silap mata
Sambutan hari lahir Madam Ell diserikan dengan nyanyian oleh suami beliau dan diakhiri dengan Madam Ell memotong kek hari lahir beliau.
Surprise nyanyian oleh suami Madam Ell
Birthday girl bersama pasukan Olathee
Program diakhiri dengan pemberian hadiah kepada 3 orang yang bertuah melalui pertandingan di Instagram.

Den berpeluang rasa teh herba Mommies dekat event yang bertemakan warna pink dan putih ni. Kali pertama minum, rasa yang paling outstanding adalah rasa herba yang mild, tidak pekat sangat. Just nice rasa herba tu.

Produk lain daripada Olathee Luslimlabeb adalah Morning Boost dan Evening Doze Off.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang produk Mommies, Morning Boost dan Evening Doze Off, boleh layari:

Website: www.olathee.com


One with the birthday girls

2 Comments