Hello November.

Bulan yang dinanti-nanti oleh anak-anak den sebab masa berjimbaan bersama kawan-kawan dekat sekolah (buku teks dah dipulangkan, peperiksaan pun dah habis, etc) sementara nak tunggu cuti sekolah panjang bermula pada penghujung bulan ni.

Antara bulan yang paling sibuk di pejabat kerana hendak menyelesaikan perkara-perkara yang masih tertunggak bagi memenuhi KPI bagi tahun 2019 ni lagi-lagi sejak ada syarat tambahan baru yang macam-macam huhuhuhuhu.

In sya Allah banyak jadual bersusun untuk bulan November ni. Ada perkara wajib nak kena buat juga walaupun ikutkan hati adalah sangat malas gila tapi kalau tak diselesaikan akan sentiasa teringat-ingat camtuh. Haish.

In sya Allah rasanya bulan ni selesai la cerita Koh Lipe yang telah tertangguh lapan bulan tuh hehehhehehe.

Kadang-kadang dah draf sesuatu cerita tapi bila ada cerita pasal event yang den hadir, den kena dahulukan cerita tuh semua sebab dah jadi tanggungjawab sebagai blogger walaupun blog ni adalah agak sendu hehehehhehe.

So lets have a nice November yar.

4 Comments

  1. cepatnya return textbooks. Sekolah anak-anak ammi 11 & 12 Nov ni baru pulang buku and dorang masih belajar lagi sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah awal depa pulangkan buku teks makanya awal depa berjimba🤣🤣🤣

      Delete
  2. pejam celik daaaaaaa November.
    terlalu cepat masa berlalu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlalu cepat sampai kadang-kadang jadi blur huhuhuhuu

      Delete